[linux] Re: ppp vraag voor palm

Zo mei 27 17:47:40 CEST 2007

On Sun, 27 May 2007, joop gerritse wrote:
> On Sunday 27 May 2007 17:33, Hans Paijmans wrote:
> [...]
>
> Heb je /proc/sys/net/ipv4/ip_forward op ´1' gezet?
> Hoe ziet je routing table eruit?
> En iptables?

En als ik het zo snel kan zien lijk je 2 fysieke netwerken hetzelfde IP
netwerk gegeven te hebben.

Als 192.168.1.0/24 al je LAN is dan zul je een ander netwerk moeten kiezen
voor je nieuwe netwerk (aka: je PPP link).

Hugo

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)