[linux] Re: nieuw

Di mei 29 23:57:15 CEST 2007

On Tue, 29 May 2007, dick kampman wrote:

> De harde schijf is voor Linux gelokaliseerd op /dev/sda. Betekent dit nu dat
> het hier een scsi-hd betreft? De DVD-RW is gelokaliseerd op /dev/hda.

De aansturing van SATA disk gaat via de SCSI set. Niet alle moederborden
werken overigens even goed op dit punt. Maar dat lijkt me niet het
probleem. (Maar ik kan het verkeerd hebben.)

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)