[linux] Re: nieuw

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo mei 30 15:59:10 CEST 2007

On Wed 30 May 2007, Robert M. Stockmann wrote:

> Mandrake/Mandriva is voor mij wat dat betreft de enige juiste
> keuze aangezien ze RPM package formaat hanteren en ze een

Waarom is RPM heilig voor jou?
(gewoon benieuwd...)

Overigens:
- Een Athlon64 is echt geen 32bits processor die toevallig ook 64 bits
  code kan uitvoeren...
- Ik heb laatst eens m'n laptop voorzien van een nieuwe disk en toen
  voor de gein eens een netinst installatie van debian etch geprobeerd.
  Alles werkte zowaar in een keer, resolutie van scherm werd correct op
  1600x1200 gezet, bluetooth werkt, WLAN ook (na apart downloaden van
  firmware, die is nl. niet free). Ik weet dat etch ook geen probleem
  heeft met SATA disken, want ik heb laatst ook een nieuwe server
  geinstalleerd en dat ging ook "gewoon goed".  Misschien toch het
  moeite van het proberen waard.

Paul Slootman