[linux] Packard Bell Netstore3500

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo mei 30 19:29:12 CEST 2007

Ik heb een Packard Bell Netstore 3500 gekocht. Dit is een externe HD van
500 GB die zowel als USB-HD als als netwerk HD kan worden gebruikt.
Vooral de tweede mogelijkheid spreekt me aan. Nu blijkt dat netwerk
gedeelte helemaal gericht te zijn op Windows. Maar het lijkt me niet
onwaarschijnlijk dat het onder Linux ook gaat werken. ;-} Is er iemand
die hier ervaring mee heeft en me op weg kan helpen?
Om Newton te parafraseren: 'Als ik verder wil kijken, moet ik op de
schouders van reuzen gaan staan'. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>