[linux] Re: Packard Bell Netstore3500

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo mei 30 20:21:58 CEST 2007

Op wo, 30-05-2007 te 19:49 +0200, schreef Udo van den Heuvel:

> Wat bedoel je daarmee?

Dat alles wat genoemd wordt terug slaat op Windows. :-{

> man samba!

Ik had toentertijd Samba Unleashed gekocht omdat ik eens wilde kijken
naar Samba. Nooit iets mee gedaan. Dat is het nadeel van een Linux only
omgeving. :-P Zal dat boek maar eens gaan afstoffen.
Is Samba niet traag, of valt dat wel mee? Er staat me bij ergens iets
gehoord te hebben over 3 MB. Dan zou USB 2.0 ruim 3 maal sneller zijn.

Maar ik zal dan i.i.g. het ip-adres van de HD moeten weten lijkt me.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>