[linux] Re: text naar jpg/png/...

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Do mei 31 12:19:18 CEST 2007

> Nog niet. Werkt dat vanaf de commandline?
> Zelf vond ik nog wel text2gif. Dan eerst text in een gif, daarna de
> juiste formaten aangeven en voila?

ImageMagick is een commandline tool (er zijn ook libs voor diverse
bindings) dus mij lijkt van wel. Van bovenstaande url:

convert -background lightblue -fill blue \
  -font Candice -pointsize 72 label:Anthony \
  label.gif

De label.gif die er uit komt kan je op bovenstaande webpagina bekijken.

Groet,
Rob

--
Disclaimer: Any errors in spelling, tact, or fact are transmission
errors.