[linux] Re: Experimenteren met 1 server en 2 internetverbindingen

Peter Fokker nllgg op berestijn.nl
Ma Okt 29 08:56:21 CET 2007

"Jurgen Goedbloed" wrote:

> Lees de Nederlandse C't van november 2007 eens. [...]

Inmiddels ben ik bij bladzijde 162 waarop onder het kopje
"In de volgende c't" staat:

| Loadbalancing routers
|
| Als je een tweede internetaansluiting hebt genomen voor het geval er
| eentje uitvalt, kun je die tweede lijn net zo goed parallel met de
| andere gebruiken.  c't test routers met twee WAN-poorten. Deze kunnen
| de twee internetverbindingen zo combineren dat je ze allebei zo
| effectief mogelijk benut. Ze zorgen er bovendien voor dat bij
| uitvallen van de ene lijn je netwerkverkeer automatisch over de andere
| lijn wordt gestuurd. Nooit meer zonder internet!

Kortom: ook het nummer van december 2007 (verschijnt op 20-nov-2007)
is waarschijnlijk weer interessant. Nogmaals dank voor de tip.

Groeten,

--Peter Fokker

--
Q: Hoe noem je een consultant die migratie van Linux naar Windows adviseert?
A: Een spookrijder op de informatiesnelweg.