[linux] Re: Experimenteren met 1 server en 2 internetverbindingen

Peter Fokker nllgg op berestijn.nl
Wo Okt 24 22:37:37 CEST 2007

"Jurgen Goedbloed" wrote:

> Lees de Nederlandse C't van november 2007 eens. Daarin staat een aardig
> artikel over (linux gebaseerde) routers met meerdere internet verbindingen
> met failover en loadbalancing mogelijkheden.

Dank voor deze pointer. Zojuist het artikel gelezen. Nuttige links voor
nader onderzoek, oa. Lokiwall (al is dat pre-alpha) en http://lartc.org/.
Wellicht is het mogelijk om deze informatie te combineren tot een werkend
kastje in combinatie met bijv. een http://soekris.com/net5501.htm, maar
ik ben bang dat ik daarvoor niet in de gelegenheid ben. Misschien toch
maar even verder shoppen voor een bestaand kastje (ze moeten er toch zijn...)

Bedankt voor de reactie.

--Peter Fokker

--
Q: Hoe noem je een consultant die migratie van Linux naar Windows adviseert?
A: Een spookrijder op de informatiesnelweg.