[linux] Re: Ervaringen met Xen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Wo Sep 5 01:40:38 CEST 2007

Op 03-09-07 heeft Quinten Laureijs <quinten op xs4all.nl> het volgende
geschreven:

> Ja.

Kun je iets specifieker zijn, dan zal ik dat ook doen :-)

Ik heb een live fileserver met windows 2003 erop  daarom draait een database
applicatie
die gebruik maakt van DBF/CDX databases. Op deze live server duurt een
testprogramma
dat 2000 records aanmaakt en wijzigd 23 minuten. Op een veel tragere machine
heb ik ubuntu
draaien, met Xen en een Windows 2003 server, hierop duurt dezelfde test 10
minuten.

Ik moet nu uitzoeken waaraan dit kan liggen. Hoe moet ik hieraan beginnen.
Voor specifiekere
vragen kun je altijd doorvragen uiteraard.

groet,