[linux] Re: Ervaringen met Xen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Do Sep 6 23:03:50 CEST 2007

Beste Paul,
"Gewoon accepteren en vooral niet over verbazen :)"

Ik zal het nog even verduidlijken:

Het zit als volgt in elkaar: ik had voor een klant een hele Linux setup
gemaakt en
alles werkte perfect. Snelheid was top, alles draaide super, stabiel en
werkzaam.
 Wegens omstandigheden, mest ik tijdelijk stoppen met mijn bedrijf, en heeft
een
ander bedrijf alles omgezet naar Windows 2003, nu heeft mijn oude klant
mij weer ingeroepen omdat alles heel traag werkt ondanks de nieuwere
hardware.
Het bedrijf dat de nieuwe servers heeft geplaatst zegt dat ze niets aan de
snelheid kunnen
doen, "windows 2003 is een heel geavanceerd systeem en we hebben hem
optimaal getuned,
het ligt aan de specifieke software die jullie gebruiken. bla die blah bla
bla".

Ik zal je tips ook even toepassen om te kijken of ik de Linux bak nog
sneller kan maken.

Op 06-09-07 heeft Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net> het volgende
geschreven: