[linux] Re: picasa

Jan Gnodde info op gnodde.com
Zo Sep 9 18:07:41 CEST 2007

Op Sunday 09 September 2007 14:15:41 schreef Bart Geesink:

> Tabbed browsing wordt al jaren door Konqueror ondersteunt. CTRL-SHIFT-N
> opent een nieuw tabje.

Je hebt gelijk. Ik moet het duidelijker stellen: Konqueror mist het
(automatisch) openen van nieuwe tabs: er wordt (nu nog) steeds een geheel
nieuwe instantie van konqueror gestart bij een klik op een link, die in ff
een nieuwe tab oplevert. Of is dat ook bij konkie in te stellen? - Je ziet:
ik werk er nog niet echt vaak mee...

Jan.