[linux] Re: picasa

Bart Geesink bart op geesink.org
Zo Sep 9 14:15:41 CEST 2007

Jan Gnodde wrote:
> Er is wel een aantal zaken, dat
> ik bij konqueror mis, bv. tabbed browsing. Anders zou ik het wellicht als
> standaard browser gebruiken.
Tabbed browsing wordt al jaren door Konqueror ondersteunt. CTRL-SHIFT-N
opent een nieuw tabje.

Overigens heb ik sterk de indruk dat veel mensen in deze thread
Konqueror al jaren niet hebben aangeraakt. Hier werkt het prima. Ik kan
me niet heugen dat een site het niet deed in Konqueror, maar wellicht
bezoek ik niet dezelfde sites als de vrouwen van sommigen hier ;)
En om keihard te roepen dat Konqueror maar in de prullenbak moet lijkt
me een beetje overdreven. Het is een prima browser die hier in ieder
geval sneller werkt dan Firefox (en ook niet al mijn pagina's in het
geheugen cached zodat de backbutton zo lekker snel gaat, maar wel mijn
geheugen vol stopt met alleen maar Firefox). Een site die voldoet aan de
standaarden doet het meestal prima in Konqueror.

Bart