[linux] Re: Oplossing denkbaar voor weigerende installatie?

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Do Sep 13 21:55:26 CEST 2007

Hugo van der Kooij schreef:
> [...]
Julien,

Als je dit wil kan je beter seamonkey installeren (de nieuwe bijgehouden
mozilla) of nvu (de stand-alone versie van composer). Al wordt die
laatste niet meer onderhouden geloof ik. In de dagen dat ik Suse nog
gebuikte had Guru ze in zijn repository zitten.

Wat info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nvu_(WYSIWYG-editor)
http://lowendmac.com/musings/06/0830.html

Peter