[linux] Re: Oplossing denkbaar voor weigerende installatie?

Vr Sep 14 10:34:54 CEST 2007

Peter Vollebregt wrote:

> Julien,
>
> Als je dit wil kan je beter seamonkey installeren (de nieuwe bijgehouden
> mozilla) of nvu (de stand-alone versie van composer). Al wordt die
> laatste niet meer onderhouden geloof ik. In de dagen dat ik Suse nog
> gebuikte had Guru ze in zijn repository zitten.
>
> Wat info:
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Nvu_(WYSIWYG-editor)
> http://lowendmac.com/musings/06/0830.html

Heb dit geprobeerd, maar kreeg de rpm helaas niet geïnstalleerd. Yast
begon aan de installatie, maar kon het geheel niet "af" krijgen, en
bleef hangen in het "Getting install list . . ."-panel. In mijn
/var/log/messages kreeg ik

Sep 14 09:30:44 michkloo zmd: ServiceManager (ERROR): Service refresh
failed for '20070724-135328': Failed to parse XML metadata: A null value
was found where an object instance was required.

Iemand hier een suggestie?
--
Julien Michielsen