[linux] Firefox mysterie

Alexander Volovics avolovics op gmail.com
Za Sep 22 15:57:13 CEST 2007

Hallo,

Ik woon in een appartement van Vesteda en ik moet de
laatste weken regelmatig mijn gegevens updaten op hun
website www.vesteda.com.

Als ik onder WinXP de laatste versie van Firefox gebruik
dan zijn de web pagina's volledig en goed gevormd en kan ik
inloggen om de wijzigingen aan te brengen.

Als ik hetzelfde probeer met de laatste versie van Firefox
onder Linux (32 of 64 bits Fedora 7) dan zijn de pagina's
onvolledig en als ik toch inlog dan zijn mijn gegevens niet
te zien, alleen het 'invulschema'.

Omdat ik de pagina's onder Fedora niet volledig kon zien
zijn de gegevens ingevoerd met IE onder WinXP.
Merkwaardig genoeg zijn de pagina's ook minder goed te lezen
met IE onder WinXP dan met Firefox onder WinXP.

Heeft iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen.

Alexander