[linux] Re: Firefox mysterie

Za Sep 22 19:03:05 CEST 2007

On Sat, 22 Sep 2007, Alexander Volovics wrote:

> Ik woon in een appartement van Vesteda en ik moet de
> laatste weken regelmatig mijn gegevens updaten op hun
> website www.vesteda.com.

> Heeft iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen.

Zoek een javascript expert. Hun website hangt volledig aan elkaar van de
javascripts. Dat lijkt lijkt leuk maar legt bijna alles neer bij de
browser. En dat is behoorlijk fout gevoelig.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)