[linux] MySql & query vraagje.

J. mailing-lists op xs4all.nl
Zo Sep 23 16:44:03 CEST 2007

Sunday, September 23 16:28:53

Hallo mensen,

Ik heb een vraag t.a.v. van mysql en het opvragen van tabelnamen die dan
weer gebruikt worden [liefst in dezelfde query] om een query uit te voeren
op die tabelnaam. Zoals ik normaal met een while, of for loop zou doen.

Mijn vraag; kan dit gemakkelijk in 1 query of moet ik daarvoor een aparte
functie aanmaken ?

Niet dat ik dadelijk functies aan het maken ben, om later er achter te
komen dat 't gemakkelijk in 1 query zou kunnen.

Alvast bedankt!

J.

--
The best argument against democracy is a five-minute conversation
with the average voter.