[linux] Re: Suspend on Acer Aspire 5102WLMi

Zo Sep 23 11:53:05 CEST 2007

On Sun, 23 Sep 2007, Huub Reuver wrote:

> Zelf denk ik dat de beste manier is een backup maken, schijf opnieuw indelen
> en backup terugzetten. Helemaal als de swap (voor prestaties) vooraan op de
> harde schijf staat. Als deze aan het eind van de schijf staat is shrinken
> van de datapartitie een optie.

Swap zit ideaal gezien in het midden. Dan is de arm beweging namelijk
nooit meer als de helft van een full swing over de disk. Als je fanatiek
swap gebruikt is het een (klein) mechanisch pluspuntje.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)