[linux] Re: installatie-fout refererend naar (geinstalleerde) wxWidgets

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Ma Dec 1 19:30:16 CET 2008

Op maandag 1 december 2008, schreef Julien Michielsen:

  > Ik probeer een nieuwe hugin (0.7) te installeren, maar de installatie
  > stopt voortijdig met een melding betreffende wxWidgets:

  > ...maar ik zie het niet. Iemand die het wel ziet, en een hint heeft?

Ken je deze site http://wiki.panotools.org/Hugin_Compiling_OpenSuse
Op 10.3 werkt het voor mij prima. Ik heb dezelfde wxWidgets rpm's
geïnstalleerd als jij. Het lijkt me daaraan dus niet te liggen. De
dependencies lijst die ik destijds heb gebruikt was overigens wel wat
uitgebreider. Ik weet niet meer waar ik die vandaan had, en of alle
onderdelen daarvan wel echt nodig zijn, maar probeer het zou ik zeggen:
gettext; libjpeg; libjpeg-devel; libpng; libpng-devel; libtiff3;
libtiff-devel; zlib; zlib-devel; boost; boost-devel; wxGTK; wxGTK-devel;
OpenEXR; OpenEXR-devel; freeglut; freeglut-devel; libxml2; libxml2-devel;
cmake; libexiv2; libexiv2-devel.

Caspar.