[linux] Re: installatie-fout refererend naar (geinstalleerde) wxWidgets

Ma Dec 1 20:45:41 CET 2008

Caspar Maessen wrote:
> Op maandag 1 december 2008, schreef Julien Michielsen:
>
>   > Ik probeer een nieuwe hugin (0.7) te installeren, maar de installatie
>   > stopt voortijdig met een melding betreffende wxWidgets:
>
>   > ...maar ik zie het niet. Iemand die het wel ziet, en een hint heeft?
>
> Ken je deze site http://wiki.panotools.org/Hugin_Compiling_OpenSuse
> Op 10.3 werkt het voor mij prima. Ik heb dezelfde wxWidgets rpm's
> geïnstalleerd als jij. Het lijkt me daaraan dus niet te liggen. De
> dependencies lijst die ik destijds heb gebruikt was overigens wel wat
> [...]
Dank je hartelijk! Niet dat ik het ermee aan de praat heb gekregen, maar
toch . . . .
Je wist een boel dependencies op te dissen, en die heb ik allemaal zo
uitgebreid neergezet, maar het hielp niet. Toen kwam ik op de gedachte
een vergelijkbare rpm te zoeken met rpmfind, en daar wist yast wel weg mee.
Wat ik je nog vragen wil: hoe kwam je aan de dependencies lijst, waar je
jouw lijst uit hebt gehaald?
Het is me hier toch/weer uit gebleken dat het moeilijk concureren is
tegen installatiemachines als yast, die alle benodigdheden uit reposito-
ries weten te halen.
Nu kan ik gaan zien of ik deze hugin goed aan de praat krijg.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl