[linux] Re: installatie-fout refererend naar (geinstalleerde) wxWidgets

Di Dec 2 20:40:16 CET 2008

On Tue, Dec 02, 2008 at 06:39:11PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> Daarin KUNNEN de dependencies worden vermeld. Maar tijdens het maken van
> een RPM zullen ook dependencies zelf worden gevonden en gemarkeerd in de
> RPM.
>
> Het is al een tijd lang de gewoonte om het build bprocess dit te laten
> uitzoeken en het bij voorkeur niet expliciet vast te leggen tenzij.

Op welke wijze wordt dat dan uitgezocht, behalve dan dat de compiler of
linker foutmeldingen geven over unresolved symbols?

Daniel.

--
				POPPER
Any theory too inconsistent with the facts is bound to be replaced when a more