[linux] selectief (bij boot) haperend toetsenbord

Vr Dec 5 17:37:02 CET 2008

Zoals ik nu dit bericht opstel zou ik denken dat er niets hapert aan dit
toetsenbord, en de verbinding via PS/2-kabel met de computer. Echter,
bij het booten kan ik niets ingeven: het bios geeft aan dat je DEL moet
intypen om het setup-menu in te gaan, maar dat doet niets. Bij GRUB zou
je een bepaalde regel moeten kunnen kiezen om te booten, maar ik kan
niet naar beneden gaan. Ofwel: wanneer de machine draait functioneert
het toetsenbord. Tot dan toe: niets. Dit is redelijk nieuw, want ik heb
"altijd" naar beneden kunnen gaan om een boot-optie te kiezen, maar dit
werkt niet meer. Iemand een suggestie waar dit aan kan liggen?
bvd
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl