[linux] Re: selectief (bij boot) haperend toetsenbord

Vr Dec 5 19:16:19 CET 2008

Udo van den Heuvel wrote:

> Al een ander keyboard geprobeerd?

Nee, dat had ik nog niet. Inmiddels wel, en dat gaf geen verbetering.
Ook niet vreemd: normaal gesproken doen de pijltjes-toetsen (voor regel
naar boven en naar beneden) het goet, net als de DEL-toets, en waren
hier problemen mee dan had ik wel andere problemen gehad. Niets in die
zin met mijn toetsenbord. Dank toch voor die suggestie.

Wat ik in het oorspronkelijke mailtje niet gezet had: de BIOS-versie is
een voor ASUS (A8N-E) gemaakte Award variant, bij mij de A8NE1013

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl