[linux] Re: Call tracking systeem

Richard van Os richardvanos op hevan.nl
Vr Dec 12 14:31:21 CET 2008


Peter Vollebregt schreef:
> Hans,
>
> Hans Rood schreef:
>   
>> Op zaterdag 15 november 2008 22:49, schreef Peter Vollebregt:
>>   
>>     
>>> Hoi,
>>>
>>> Op mijn werk heb ik grote behoefte aan een systeem voor een service
>>> desk waarmee je inkomende calls kan loggen, 
>>>     
>>>       
>> Was dat niet Asterisk?
>>
>> hansr
>>
>>   
>>     
>
> Niet dat soort calls, maar vragen om hulp / service.
> Iets dus als http://otrs.org/ (waar ik op werd gewezen).
>
> Peter
>
>   
Peter,

Een dergelijk systeem heb ik ook voor mijn werkgever (St. Downsyndroom) 
nodig. Ben dus erg benieuwd naar je zoektocht en resultaten. Hou me 
s.v.p. op de hoogte.
Ikzelf had ook OTRS gevonden en verder MANTIS maar ook veel CRM systemen 
(b.v. VTIGER, SUGARCRM) hebben een dergelijke functie. Zie ook 
http://www.opensourcehelpdesklist.com/ maar die had je misschien al 
gevonden.
Mocht je zakelijke ondersteuning hierbij nodig hebben, kun je eens 
kijken op www.vicus.nl, een bedrijf gespecialiseerd in IT 
dienstverlening o.b.v. OSS. Ze spreken mij in de eerste indruk erg aan, 
ik heb er maandag derhalve een eerste kennismakingsgesprek (verder geen 
belangen hoor).

Ik zie je zaterdag!

Gr. Richard.



More information about the Linux mailing list