[linux] Re: klacht Smart unreadable sectors

Ma Dec 15 16:39:03 CET 2008

Udo van den Heuvel wrote:

> Ligt er aan ofr die sectoren in gebruik zijn door bestanden.
> Z.s.m. backuppen en vervangen!

Alles dat er nog opstaat kan ik zonder traan missen. (Voor zover het van
belang is past het op een dvd.) Wanneer ik de schijf daarna herformat-
teer is de boel dan weer in orde of is dit een aankondiging van een
lange reeks?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl