[linux] Re: 32/64-bits pros & duidelijke cons

Zo Dec 21 12:10:36 CET 2008

On Fri, Dec 19, 2008 at 04:53:09PM +0100, Julien Michielsen wrote:
> libgtk-1.2.so.0 nodig, en dat is niet aanwezig. De source-rpm heb ik
> alleen voor gnome zien staan. Voor zover ik het kan zien heb je voor
> i386 een stukken ruimer aanbod, en ik ga zo dadelijk de i386 versie
> ophalen (en daarna installeren). Einde x64-oefening.

zowiezo: er is geen overweldigende reden voor jou om 64bit te gebruiken;
het levert alleen maar nadelen op. Waarom zou je ..?

64bit gebruik je als je aplicaties dat nodig hebben, anders niet. (of je
moet tijd teveeel hebben en/of geinteresseerd zijn in de zaken er omheen
natuurlijk, zoals een collega dat eens tegen me zei.)

Roeland
--
http://www.linux-it.nl