[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Zo Feb 17 14:39:14 CET 2008

On Sat, Feb 16, 2008 at 08:54:19PM +0100, Marc Fellman wrote:
> Hallo,
>
> Meer een lurker dan een actief poster heb ik toch een vraag voor de
> groep. Ik wil mijn oude servers vervangen in de toekomst voor een zelf
> samengestelde server. Ik wil met Xen binnen de server een aantal
> virtuele servers (waaronder de firewall) laten lopen.
>
> Ik zit nu met twee vragen. De eerste vraag is dual of quad core en de
> tweede vraag is AMD of Intel. Misschien dat hier mensen zijn die dan
> wel positieve dan wel negatieve ervaringen hebben met dergelijke
> processoren.

> [...]

300 GB is momenteel een standaardmaat. Je wilt waarschijnlijk een
schijfje met 15.000 RPM en SAS interface. Op www.tweakers.net vind je
er een van Seagate voor Eur. 500 incl. BTW per stuk.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door