[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Ma Feb 18 14:23:11 CET 2008

On Mon, Feb 18, 2008 at 02:11:58PM +0100, Koen de Jonge (ProcoliX) wrote:
> Wij zijn sinds kort Citrix Solution Provider (XenSource is overgenomen
> door Citrix) en ik kan je vertellen dat je met de Citrix XenServer prima
> live migration kunt doen en templates (clones) maken gaat ook prima.

dan kan je ook al wel vertellen waar de laatst edocus uithangen. Vorige
week heb ik zitten zoeken naar informatie voor de laatste versie van
half januari maar kwam niet zo ver. De documentatie blijft steken op een
LVM2 snapshot/copy en dat kwam nu net even niet uit omdat het een
productie-systeem betrof waar de eigenaar niet van wilde dat die een
kwartiertje offline zou zijn....

--
http://www.linux-it.nl