[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Koen de Jonge (ProcoliX) koen op procolix.com
Ma Feb 18 15:19:04 CET 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> dan kan je ook al wel vertellen waar de laatst edocus uithangen. Vorige
> week heb ik zitten zoeken naar informatie voor de laatste versie van
> half januari maar kwam niet zo ver. De documentatie blijft steken op een
> LVM2 snapshot/copy en dat kwam nu net even niet uit omdat het een
> productie-systeem betrof waar de eigenaar niet van wilde dat die een
> kwartiertje offline zou zijn....

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Kan het iets concreter?
Als je een clone wilt maken van een draaiende machine kan ik je uit de
droom helpen. Dat gaat nu niet, het staat wel op de planning heb ik
begrepen, maar goed, eerst zien, dan geloven.

Ik raad je deze aan (ook leuk voor mensen die meer over Xen willen
weten) voor een video demonstratie van Xen Enterprise:
http://kb.xensource.com/entry.jspa?externalID=422&categoryID=51

Groeten,
Koen
--