[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Ma Feb 18 15:23:24 CET 2008

On Mon, Feb 18, 2008 at 03:19:04PM +0100, Koen de Jonge (ProcoliX) wrote:
> Als je een clone wilt maken van een draaiende machine kan ik je uit de
> droom helpen. Dat gaat nu niet, het staat wel op de planning heb ik
> begrepen, maar goed, eerst zien, dan geloven.

ik heb idd ergens gelezen dat die functionaliteit end 2007 er in zou
zitten. UIteindelijk was nergens terug te vinden of het daadwerkelijk zo
was.

De xen code in gebruik is 3.2 maar de documentatie stata nog op 3.0 als
ik het goed zeg.

> Ik raad je deze aan (ook leuk voor mensen die meer over Xen willen
> weten) voor een video demonstratie van Xen Enterprise:
> http://kb.xensource.com/entry.jspa?externalID=422&categoryID=51

thx.

Om de boel nog even verder te beschrijven: het plan was een clone te
trekken  van een xen machine maar die mocht niet uit. Daardoor een kleine
uitdaging.....

--
http://www.linux-it.nl