[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Koen de Jonge (ProcoliX) koen op procolix.com
Ma Feb 18 15:44:24 CET 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> ik heb idd ergens gelezen dat die functionaliteit end 2007 er in zou
> zitten. UIteindelijk was nergens terug te vinden of het daadwerkelijk zo
> was.
Eind 2007 heeft Citrix XenSource overgenomen. De hele roadmap is als ik
het goed gezien heb daardoor zo'n 4 maanden opgeschoven.

> De xen code in gebruik is 3.2 maar de documentatie stata nog op 3.0 als
> ik het goed zeg.
Waar zie je dat dan? Wij gebruiken Xen Enterprise 4.0 (met 4.1 nu in beta).

Mjah, dat is inderdaad een uitdaging.

Koen
--
ProcoliX