[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Ma Feb 18 16:06:20 CET 2008

On Mon, Feb 18, 2008 at 03:44:24PM +0100, Koen de Jonge (ProcoliX) wrote:
> Eind 2007 heeft Citrix XenSource overgenomen. De hele roadmap is als ik
> het goed gezien heb daardoor zo'n 4 maanden opgeschoven.

vandaar....

> Waar zie je dat dan? Wij gebruiken Xen Enterprise 4.0 (met 4.1 nu in beta).

er wordt geen enterprise gebruikt .... wellicht is dat het verschil in
versies.

> Mjah, dat is inderdaad een uitdaging.

Het probleem is ook een beetje dat het makkelijk ern door 'iedereen'
gedaan moet kunnen worden, zonder dat je je moet inlezen/leven in het
xen project.

De prijzen van xen en vmware hadden we al bekeken maar in dit geval had
ook vmware workstation goed gebruikt kunnen worden.

--
http://www.linux-it.nl