[linux] Re: Gedachten over de EPC-700

Fred Mobach fred op mobach.nl
Zo Jul 13 15:01:09 CEST 2008

On Saturday 12 July 2008 22:12, Hans de Goede wrote:
> [...]
[...]
> Persoonlijk zou ik een asus eeepc kopen, die hebben ze nu zelfs bij
> de dixons

Daar koop ik dan weer geen computer, dan liever in de speelgoedwinkel.
Stel je eens voor, al die jonge kindertjes die in hun favoriete winkel
zien dat Linux op een laptop normaal is. Die groep kan te zijner tijd
World Domination bereiken.
[/geintje]

> :) Die kost 50 euro meer en is dan HEEL HEEL HEEL veel meer PC voor
> je geld:

Weet ik, maar dat "heel veel meer" is voor mij niet zo interessant als
"hoe klein kan het zijn". Een puur persoonlijke keus dus van me, in de
geest van een afrader voor anderen en leuk gepruts voor mij.

> 800 Mhz celeron versus 350 Mhz mips

En als toegift : je kunt er geen MS-Windows op draaien. :-)
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl