[linux] Re: Windows Terminal Services vanuit Linux?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jul 16 08:16:00 CEST 2008

Geert Stappers wrote:

> Kan dat a.u.b. verwoord worden met de namen van de protocolen i.p.v. de
> namen van producten ("Terminal Services") of productsoorten ("VPN")
>

> Cheers
> Geert Stappers
>
> P.S.
> Is het voor het sound deamon gebeuren? (Ben benieuwd hoe dat afgelopen is)

Ik weet alleen dat het TS heet. Geen idee watvoor protocol(len) eronder
zitten, behalve dan dat de remote machine VPN zou moeten gebruiken om op
de server te komen.
Intussen heb ik het programma 'rdesktop' voorbij zien komen; daar ga ik
maar eens mee experimenteren.

En nee, ik heb nog geen geluid door mijn NX kunnen persen.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693