[linux] Re: filetypes in firefox

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Wo Jul 16 15:24:40 CEST 2008

Jan Gnodde wrote:

> In FF: Bewerken => Voorkeuren
> Klik op de knop "Inhoud"  en daarna op de knop "Beheren"
> achter "Bestandstypen: Hoe FF omgaat met bepaalde bestandstypes".

en

 > Oei, dat is voor FF-2. Nu maar hopen dat het ook voor FF-3 geldt.

De twee versies verschillen wat dat betreft niet zoveel, maar bij beide
is het probleem hetzelfde: eenmaal daar aangekomen moet je een
applicatie opgeven en dat moet een executable uit je systeembestand
zijn. Maar ik kan niet bedenken welke executable ik zou moeten kiezen om
  kale tekst in een FF-pagina neer te zetten - of heb ik een blackout?

--
Wybo