[linux] Re: Windows Terminal Services vanuit Linux?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Jul 16 22:50:35 CEST 2008

Huub Reuver wrote:

> Rdesktop was al genoemd.

> Let bij Rdesktop ook even op de opties om een eigen printer en eigen
> schijf als netwerkprinter en netwerkschijf mee te geven. Niet alle
> beheerders latewn dat toe.

In Windows XP dus TS aangezet, en rdesktop gestart.

Het werkte snel, goed en eenvoudig... en na een kwartiertje hing het.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693