[linux] Re: Exim en DNS ...

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Di Jul 22 20:58:20 CEST 2008

On 22 Jul 2008, Ron Bogerd wrote:

> Avond iedereen,
>

> Heb recent E-mailserver (Debian) verhuist naar nieuwe server. Op oude server
> verliep alles vlekkeloos, zelfs MX records binnen ons VPN werden/worden
> herkend. Maar met de nieuwe server lijkt het erop dat die MX records er niet
> toe doen en duwt Exim alles gewoon naar buiten. Kent iemand het probleem en
> kan ik dat binnen Exim regelen. Overigens werkt alles op de oude server wel
> nog steeds naar behoren .

Wat zijn de verschillen tussen de oude en de nieuwe machine? En wat heb
je verandert aan de exim4.conf.template?

m.a.w iets meer gegevens, aub

Grt

Gijs

Overigens is het verhuisd, met een d. :-)

--
Of all possible committee reactions to any given agenda item, the
reaction that will occur is the one which will liberate the greatest