[linux] Re: Exim en DNS ...

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Wo Jul 23 13:08:08 CEST 2008

On Wed, 23 Jul 2008, Ron Bogerd wrote:

>Ik zie binnen bij ons:
>
>ron op info01:/etc$ dig -t mx obveenendaal.nl +short
>10 mail.obveenendaal.nl.
>50 smtp3.xb.nl.

En die info01 waarop je dit doet is de machine waar exim niet goed werkt?
Als dat zo is dan lijkt de DNS/resolver configuratie in orde.

[...]

>Maar hij gaat dus direct naar smtp3.xb.nl ... en niet naar
>mail.obveenendaal.nl

Dat zou dan een fout in de exim configuratie zijn. En dan wordt het tijd
dat ik me terug trek uit deze discussie.
Je kunt dan het DNS zijspoor waar ik je op gezet hebt laten rusten
en de exim draad weer oppakken door de informatie te geven waar Paul
gisteren al om vroeg.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica Rijnhuizen, Nieuwegein