[linux] Re: Exim en DNS ...

Ron Bogerd Ron.Bogerd op bibliotheeknieuwegein.nl
Wo Jul 23 19:10:57 CEST 2008

Ron Bogerd wrote:

| terzijde:
| Ik heb mij altijd afgevraagd wat de toegevoegde waarde van zulke
| meldingen is, aangezien die het meest voorkomt bij virussen en spam.
| Bij mij telt zo'n mededeling juist mee als een spam indicator.

Ik lees het meer als:

Deze admin heeft de default text overgenomen. En dat vind ik persoonlijk
~ niet de beste manier om jezelf te adverteren.

Persoonlijk vind ik dit niet zo bijdragen aan het zoeken naar een oplossing
voor een bestaande 'uitdaging' voor een organisatie die Linux een warm hart
toedraagt en het al jaren tracht in de bedrijfsvoering ook bij anderen
ingevoerd te krijgen. Kunnen we proberen elkaar te helpen in het vinden van
oplossingen voor 'uitdagingen' zonder te verzanden in semantische blabla ???

Met vriendelijke groet

believed to be clean.