[linux] Re: Exim en DNS ...

Wo Jul 23 20:11:06 CEST 2008

Ron Bogerd wrote:

| |
> [...]
| |

> [...]
|
| Deze admin heeft de default text overgenomen. En dat vind ik persoonlijk
| ~ niet de beste manier om jezelf te adverteren.
|
| Persoonlijk vind ik dit niet zo bijdragen aan het zoeken naar een
oplossing
| voor een bestaande 'uitdaging' voor een organisatie die Linux een warm
hart
| toedraagt en het al jaren tracht in de bedrijfsvoering ook bij anderen
| ingevoerd te krijgen. Kunnen we proberen elkaar te helpen in het
vinden van
| oplossingen voor 'uitdagingen' zonder te verzanden in semantische
blabla ???

Ehh. Mag ik daarbij opmerken dat ik jouw de ongegronde aanname zie maken
dat  dit soort teksten alleen maar aan spam hangt. Maar het is gewoon de
default tekst van MailScanner. En MailScanner installaties hebben niet
echt de reputatie om spam door te laten.

Persoonlijk vind ik het gewoon niet verstandig om dit soort standaard
teksten als banner mee te nemen in berichten.

Dus ik geen flauw idee wat dat te maken heeft met het zoeken naar een
oplossing. Maar aangezien je zelf er voor koos om zelf dit zijspoor op
te gaan denk ik dat het minimaal zaak is te wijzen op de fout in je
aanname m.b.t. het voorkomen van een bepaalde tekst in spam berichten.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc