[linux] Re: Exim en DNS ...

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Do Jul 24 11:24:03 CEST 2008

On Wed 23 Jul 2008, Ron Bogerd wrote:

> Ik lees het meer als:
>
> Deze admin heeft de default text overgenomen. En dat vind ik persoonlijk
> ~ niet de beste manier om jezelf te adverteren.
>
> Persoonlijk vind ik dit niet zo bijdragen aan het zoeken naar een oplossing
> voor een bestaande 'uitdaging' voor een organisatie die Linux een warm hart
> toedraagt en het al jaren tracht in de bedrijfsvoering ook bij anderen
> ingevoerd te krijgen. Kunnen we proberen elkaar te helpen in het vinden van
> oplossingen voor 'uitdagingen' zonder te verzanden in semantische blabla ???

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten :-)  Het is toch een aparte
tak in de thread geworden, dus makkelijk uit elkaar te houden. O wacht,
je gebruikt Outlook, wat wschl. ook het ontbreken van quoting verklaart
(welk deel hierboven heb jij geschreven, en welk deel heeft Hugo
geschreven?!). Gelukkig is dat simpel te fixen met quotefix:
http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/

Verder ken ik veel instellingen waar mailscanner gebruikt wordt, en die
hebben allemaal die vage tekst aan het eind uitgeschakeld. Wat ik zeg:
zulke teksten kom je juist bij virussen tegen; ja, ook met het woordje
"mailscanner" er in.

Paul