[linux] Re: quotefix WAS: Exim en DNS ...

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Jul 24 18:17:29 CEST 2008

Op 24-07-2008 om 11:24 schreef Paul Slootman:
> On Wed 23 Jul 2008, Ron Bogerd wrote:
       [ ... ]

> Het een hoeft het ander niet uit te sluiten :-)  Het is toch een aparte
> tak in de thread geworden, dus makkelijk uit elkaar te houden. O wacht,
> je gebruikt Outlook, wat wschl. ook het ontbreken van quoting verklaart
> (welk deel hierboven heb jij geschreven, en welk deel heeft Hugo
> geschreven?!). Gelukkig is dat simpel te fixen met quotefix:
> http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/

Hey, dat ziet er goed uit!

Het zou echt fantastisch zijn als de Outlook gebruikers die aanvulling
op hun E-mail programma activeren.

Waar Ron Bogerd zijn best deed om de leesvolgorde hetzelfde te zijn als
de discussie volgorde, mistte ik inderdaad quote tekens.
Ik kon nauwlijks herkennen wat vraag was en wat antwoord was
en heb mij er verder dan ook niet mee bezig gehouden.
Voor het archief (dus voor later) is de discussie onbruikbaar geworden,
dat vind ik jammer.

Geert Stappers