[linux] Re: Asus EEE 901

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Wo Jul 30 11:14:40 CEST 2008

Beste allemaal

Gisteren stelde ik aan Asus zelf nog eens de vraag over wanneer de
modellen 901 en 1000 met Linux in Nederland beschikbaar zouden zijn.
Vanmorgen kwam er een veel zeggend kastje- en muur antwoord binnen:
> Helaas hebben wij hier geen informatie over en raden wij u aan om
> bijvoorbeeld de pricewatch van Tweakers.net in de gaten te houden en
> eventueel hiervoor te informeren bij de winkels....
Inmiddels heb ik hen vriendelijk verzocht mij in contact te brengen met
een afdeling die me wél een zinnig antwoord kan geven. Daarbij heb ik
hen aangegeven dat de winkels waar ik dezelfde vraag heb gesteld, ook
niet verder komen dan vage, weinig concrete antwoorden. Wordt vervolgd....

> Ze hebben het wel over 20GB disk, en dat is de linux versie. (De windows versie heeft maar 12GB om de kosten te drukken nav.
> de windows licentie.)

Dit verhaal klopt volgens de informatie die ik ken. Zie bijvoorbeeld het
technische overzicht op deze pagina.
http://en.wikipedia.org/wiki/Asus_eee#Eee_900_Series

Vriendelijke groet,

Bas Roufs.

Viaconsensus
Bas G. Roufs M.A.
Van 't Hoffstraat 1
NL-3514 VT  Utrecht
E.:  BasRoufs op gmail.com
M.: +31.6.446.835.10.
T.: +31.30.785.20.40.

Rainbow News, views and visions: CircleLetterRainbow.net

European Rainbow Gathering in Serbia: Eurogathering.Rainbowinfo.net

Open source operating system: Linux - Kubuntu 7.10, Kubuntu.org