[linux] Re: Asus EEE 901 Linux vraag in Nederland

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Jul 30 12:15:25 CEST 2008

Op 30-07-2008 om 11:14 schreef Bas Roufs:
> Beste allemaal

   [0]

> Gisteren stelde ik aan Asus zelf nog eens de vraag over wanneer de
> modellen 901 en 1000 met Linux in Nederland beschikbaar zouden zijn.
> Vanmorgen kwam er een veel zeggend kastje- en muur antwoord binnen:
> Inmiddels heb ik hen vriendelijk verzocht mij in contact te brengen met
> een afdeling die me wél een zinnig antwoord kan geven. Daarbij heb ik
> hen aangegeven dat de winkels waar ik dezelfde vraag heb gesteld, ook
> niet verder komen dan vage, weinig concrete antwoorden. Wordt vervolgd....

Samenvatting:  Vote with your wallet  ( stem met je portomonee )

Mijn advies is om de 901 Linux versie in Nederland te bestellen.
Wordt ie geleverd, dat is het goed.
Wordt ie niet geleverd, dan betaal je ook niets.

Het enige wat je nodig hebt is geduld. [1]

Heb vooral het lange termijn doel in de gaten:
 Keuze in software voor je eigen hardware.

Cheers
Geert Stappers

Voetnoten:
[0] Mij bekruipt het gevoel van FUD
 ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fear%2C_uncertainty_and_doubt )
[1] Dat wordt moeilijk als je de Linux EEEpc 901 gisteren al wilde hebben.