[linux] Re: Fwd: Hallo daar!

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Jun 24 00:08:23 CEST 2008

Roeland,

Roeland Th. Jansen schreef:

> nee, als je niet (meer) weet wat precies er mee bedoeld wordt.
> Als je semaphores pace voor je httpd op is, dan is de
> kans 100% dat je 't antwoord vindt in het engels en ik schat zo in 0%
> dat je het in .nl vindt. maargoed, als je dat niet erg vindt, fine by
> me.

Dat is een beperking van de huidige zoekmachines, en klaarblijkelijk ben
je daar mee vergroeid. Je mening is erg gestoeld op je eigen omgeving en
doet me wat denken aan: 'elke kleur mag als het maar zwart is'. Dat kwam
H. Ford ook erg goed uit. Gelukkig is er tegenwoordig een kleine
verbetering te bespeuren.

> Mijn inschatting is dat de links weggetieft worden en niet meer terug
> komen.

Ik kreeg te horen dat deze lijst al geruime tijd is opgeheven en dat
mail ernaartoe beantwoord wordt met die opmerking. Uit oogpunt van
historie gooien wij die links niet meteen weg,

Dat gezegd hebben. Bij de komende verhuizing van de mailserver (hopelijk
dit najaar) zal er ook wat aan de opruiming gedaan worden.
> Ik blijf er bij dat educatie belangrijker is dan botweg iets vertalen.
> Je biedt mensen meer door uitleg te geven wat iets betekent.

Het verabsoluteren van 1 waarheid is geen educatie maar een beperking.
Maar daarin verschillen wij van mening ben ik bang. Dat het voor
developers wel gezellig is om alles in 1 taal te doen maakt het voor
gebruikers nog steeds niet handig.

Peter