[linux] Re: herstellen grub na installatie windows

Vr Mrt 7 14:39:26 CET 2008

On Fri, Mar 07, 2008 at 02:20:23PM +0100, Geert Stappers wrote:

> Ook /proc mounten.

bij recovery is het het meest handig om de hele tree te mounten onder
een of ander mountpoint. enfin, je zou verwachten dat als grub gebruikt
wordt, dat erook een grub config is....

verder nieuws: met nieuwere distributies wordt er een andere ide layer
gebruik en dan zijn de hda's opeens sd'as geworden enzo. Maar andersom
kan het ook zo zijn. met o.a. lilo kan je dan de mist in gaan.

--
http://www.linux-it.nl