[linux] doodziek word ik ervan...

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Mrt 9 18:30:43 CET 2008

Ik vind Ubuntu een mooie distributie, maar ik heb wel gvd en heel
weekeinde liggen ploeteren op een serie programmas die opeens op mijn
laptop niet meer wilden werken om volslagen onduidelijke reden, en
dan blijkt dus dat (g)awk is vervangen door iets dat mawk heet.

Een paar maanden geleden had ik ook al zoiets met bash, en nu bibber ik
bij de gedachte wat er nog meer fout kan gaan...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693