[linux] Re: doodziek word ik ervan...

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Mrt 9 18:53:22 CET 2008

Op 09-03-2008 om 18:35 schreef joop gerritse:

> welkom in de wondere wereld der computers :-)

Waar het goed gebruik is om Changelogs en Release Notes te lezen.

Zo is er bijvoorbeeld http://www.ubuntu.com/getubuntu/releasenotes/710tour
en http://www.ubuntu.com/getubuntu/releasenotes/710

Dit laatste URL heeft een hoofdstuk "Other known bugs"
daar staat niets over 'bash' of 'mawk'. Misschien hoeft het ook wel niet,
want de "klager" vond het niet nodig te vermelden dat ie echt versie 710
gebruikt. (Dus dat wijziging bij een andere versie vermeldt is)

Maar stel dat de klager ook terecht aan het klagen is,
is dan hier, deze mailinglist, kennis aanwijziging om Ubuntu Release
Notes bij te werken?
Dat is namelijk handig, want het kan inderdaad zijn het nog ontbreekt
in de Release Notes van de komende versie, 804.

Cheers
Geert Stappers