[linux] Re: laptops zonder Microsoft Windows

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Mrt 9 20:14:12 CET 2008

Hugo van der Kooij wrote:

> Alternate heeft een assortiment laptops zonder OS.

Een reden van mij om een Windows partitie op de laptop te houden is, dat
allerlei VPN netwerken gemakkelijk te installeren zijn, met voorbeelden
en alles, onder Windows, maar dat het onder Linux een heel gepuzzel is.
En als het zweet uit je oksels klotst wegens een of andere demonstratie
in een vreemd gebouw, en er een op Windows toegesneden netwerk in de
lucht is, en de IT-expert die je kan helpen met het netwerk alleen maar
Windows kent...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693