[linux] Re: laptops zonder Microsoft Windows

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Zo Mrt 9 20:24:26 CET 2008

Op zondag 09-03-2008 om 15:12 uur [tijdzone +0100], schreef Geert
Stappers:

> Nu ben ik opgegroeid in een democratie en weet dat mijn stem telt.
> Ik wil echter NIET dat mijn afschaf van een laptop
> te boek gaat als een stem voor Microsoft Windows.
>
> Ik zoek dus een andere oplossing dan opnieuw winkelpersoneel uitleggen
> dat ik _alleen_ de hardware wil kopen (want de software heb ik al)
>
> Eigenlijk zoek ik de winkel waar ze dat reeds begrijpen.

Ik heb kort geleden bij Powersystems een desktop gekocht waarbij ik €100
korting kreeg omdat ik hem zonder MS-software wilde. Hun website is
overigens behoorlijk verouderd, ze waren bezig met een nieuwe. Omdat hun
winkel voor mij de dichts bijzijnde computerwinkel is, ben ik langs
gegaan en heb een m.i. aantrekkelijk aanbod gekregen.

Aart